Mijn eerste grote reis - Reisverslagen van Esther Boekel - WaarBenJij.nu Mijn eerste grote reis - Reisverslagen van Esther Boekel - WaarBenJij.nu
Mijn eerste grote reis

Ik ga voor ongeveer 9 maanden naar Zuid Amerika (Brazilie, Argentinie, Chili, Bolivia en Peru), Costa Rica, Mexico, Los Angeles, Hawaii, Nieuw Zeeland, Australie en de Filipijnen. Ik ga zowel georganiseerd als alleen reizen en heb mijn vliegtickets al geboekt! Zo heb ik toch een soort van schema ;)

Recente Reisverslagen:

30 Oktober 2015

Mijn eerste maand op reis
Esther

Ik ga voor ongeveer 9 maanden naar Zuid Amerika (Brazilie, Argentinie, Chili, Bolivia en Peru), Costa Rica, Mexico, Los Angeles, Hawaii, Nieuw Zeeland, Australie en de Filipijnen. Ik ga zowel georganiseerd als alleen reizen en heb mijn vliegtickets al geboekt! Zo heb ik toch een soort van schema ;)

Actief sinds 30 Okt. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1414

Voorgaande reizen:

29 September 2015 - 30 Juni 2016

Mijn eerste grote reis

Landen bezocht: